Úvodní strana - Poloha - Využití - Akce pořádané provozovatelem - Aktivity - Vybavení - Stravování - Ceny - Galerie - Kontakt
ubytování kuchyně DIA kuchyně teplé nápoje BAR alko - nealko parkoviště u chaty TV místnost telefon v blízkosti lyžařské vleky v blízkosti lanové dráhy v blízkosti běžkařské trasy v blízkosti lyžařská škola v blízkosti cyklo trasy (i pro MTB) možnost vycházek i náročnějších tůr
Kontakt

pí Hanzlíková
mobil: 607 613 750
e-mail: hanzlikova@hafr.cz

Jak k nám

Ať pojedete z jakéhokoliv směru, je třeba se dostat do Dolního Kořenova.
Pokud pojedete od Turnova (tedy přes Kořenov) tak těsně pod kopcem a před mostem přes Jizeru odbočíte doprava (směrem k továrnímu komínu). Po zhruba 500 metrech dojedete na malou křižovatku (po leve ruce budete mít budovu továrny, po ruce pravé odbočku směr chata IZOLKA, chata Beruška).
Bude zde také parkoviště kde můžete nechat své auto nebo po odbočce pokračovat směr chata IZOLKA a chata Beruška. Po přibližně 20ti metrech přijedete k chatě Beruška, tu minete po leve straně a těsně za ní se dáte do leva.
Pojedete podél potoka směrem do lesa zhruba 200 m. Po pravé ruce minete chatu a těsně za ní přejedete můstek přes potok. Následuje ostrá pravotočivá zatáčka a za ní po pár metrech můžete auto odstavit na parkovišti nebo pokračovat dalších cca 50 metrů až před dveře chaty IZOLKA. Cesta se v zimě udržuje pravidelným plužením, ale přesto těm, kteří nemají zkušenosti s jízdou po takto upravovaných silnicích, doporučujeme vzít s sebou řetězy – vždyť jsme na horách !

V případě nejasností a bloudění nám zavolejte.

Použitá mapa: Krkonoše západ, turistická - lyžařská mapa, 1:25000, 1. vydání, ROSY a KČT, 1995